نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)

نرم افزار تحت وب مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS)


سیستم مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) قابلیت خودکارسازی و مکانیزه کردن فرایندها و الکترونیک نمودن سرویس‌ها و خدمات سازمان را با حداقل برنامه نویسی خواهد داشت. همچنین امکان فراخوانی و درج اطلاعات (یکپارچه سازی) از سایر نرم‌افزارهای سازمانی مانند نرم‌افزار اتوماسیون اداری از طریق BPMS ایجاد خواهد شد.

پشتیبانی از زبان مدلسازی BPMN2 و قابلیت Versioning و متعاقباً امکان اعمال تغییرات موردنظر بر روی فرایندها از دیگر معیارهای یک سیستم BPMS واقعی بشمار می­رود.

شرکت فنی مهندسی تدبیر سیستم ایرانیان نوین با در اختیار داشتن سیستم هایی مناسب و با کیفیت و ودارا بودن تجربه و دانش اجرایی،سیستم مدیریت فرایند کسب و کار را در سازما ن های متعددی با موفقیت پیاده سازی نموده است.

قیمت متفاوت بر حسب نیاز شما در مقیاس کوچک یا بزرگ و ساده نرم افزار تحت وب مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) با مهلت تست رایگان


جهت استعلام قیمت و لایسنس نرم افزار تحت وب مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) تماس حاصل فرمایید

نمونه هایی از کاربرد های نرم افزار مدریت فرایندهای کسب و کار در سازمان های دولتی و خصوصی


سیستم دولتی : پیگیری مکاتبات

مکاتبات در یک سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار تحت وب وارد و دریافت می شوند. فرآیند ایجاد پاسخ به صورت اتوماتیک شروع می شود. راه حل، یک منبع مرکزی و قابل جستجو را برای تمام مکاتبات ارائه می دهد و پاسخها به صورتی تعیین شده اند که پاسخ دهندگان می توانند دوباره از مفاد موجود آن استفاده کنند. به کارکنان در مورد موعد زمانی آتی و گذشته اخطار داده می شود. پاسخها به راحتی در میان یک گروه از کارکنان به اشتراک گذاشته می شود که اين امر خطا را در یک ایمیل فردی از بين مي برد. زمانی که پاسخها کامل شوند، پرونده درون سیستم بسته شده و مکاتبات از طریق یک روش منظم ارسال می شوند.

راهبری پروژه های دولتی : مدیریت پروژه

فرآیند مدیریت درخواست با یک زمان محدود ۱۵ دقیقه ای برای کاربران سیستم، ایمن شده است. اطلاعات شخصی مرتبط توسط تمام کاربران وارد می شوند. از فرآیند کاری ما استفاده شده است تا کاربران بتوانند وظیفه خود را با کاربران سیستم های دیگر با یک روش خاص با مهلت زمانی و اخطارهاي مناسب انجام دهند. وظایف می توانند طبق انتخاب مالک آنها، به صورت متوالي یا به صورت یکجا انجام شوند. این وظایف، نقش های خاص در فرآیند درخواست هستند. همچنین، یک لیست از سازمان ها در نظر گرفته شده است و برای اشتراک در میان درخواست کنندگان با آنها به کار می رود. این فرآیندِ مدیریت فرآیند کسب و کار کاملاً به صورت الکترونیک و تعاملي است.

سیستم دولتی : مدیریت کسب سود

این سیستم، یک راه حل يكپارچه است که عملکردها، سیستم ها، پرسنل و تدارکات را در یک چارچوب بر اساس فرآیند و همکاری هاي لازم، به یکدیگر مرتبط می سازد. این راه حل صد در صد تحت وب بوده و اين امر پذیرش آن توسط کارکنان، پیمانکاران و مدیران را افزايش بخشيده و برای تمام ذي نفعان یک سیستم مجزا برای مدیریت تمام فعالیتهای قبل، در طول و پس از استقرار فراهم می نماید. از آنجایی که این سیستم استفاده از بهترین عملکردهای تهیه و تدارکات را استاندارد و منطبق بر فرآیند می سازد، انعطاف پذیری قابل توجهی را برای پذیرش ساده تغییرات مورد نیاز، ارائه می نماید.

خدمات مالی: مدیریت ریسک

در یک موسسه مالی و اعتباری برای افزایش بازده در محدوده کسب و کار جدید، باید محاسبات ريسك و فرآیندهای مميزي کیفیت را به صورت اتوماتیک درآورد. فرآیندهای دستی قبلی نیز به علت عدم توانایی در مقابل تغییرات در کسب و کار و نيازمندي ها با تأخیر و کندی روبرو بودند. در نتیجه، فعالیتهای اجرایی خدمات روزانه ناکافی و با سیستم گسترده نیروی کار پیچیده شده بودند. با سیستم مبتنی بر مدیریت فرآیند کسب و کار ، مدیریت تأیید پیشنهادهای مبتنی بر نقش برای مطابقت با شیوه های بانکی و انجام مسیریابی اتوماتیک برای کارکنان اعتباری اجرا می شود. در کنار پایگاه داده ها، داده های مدیریت ريسك و داده های پذیرش نیز بدون نیاز به محاسبه دستی در دست کارکنان اعتبارات قرار مي گيرند. همچنین، این سیستم شبیه به استانداردهای سخت و دقیق خصوصی سازی بوده و فرآیند امنيت داده های تعیین کننده مشتری را ارائه می نماید.

مهیا کنندگان خدمات: فناوری اطلاعات

سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار ، کارکنان را از طریق فرآیند بخش «کمکِ و اخطار فناوری اطلاعات» به پرونده های ثبت شده که بر اساس سطح اولویت آنها دسته بندی شده اند هدایت می کند و دید مشخصی را از طریق اخطارهای اتوماتیک فراهم می کند. با ثبت یک پرونده، یک شماره تعیین شده به آن تخصیص می یابد و تأیید آن با یک رسید اعلام می گردد که شماره آن برای کارمند فرستاده مي شود. پیگیری این فرآیند بر اساس نوع درخواست و سطح اولویت تعیین شده براي آن صورت مي گيرد. این پرونده در طول چرخه عمر خود برای تعیین ميزان پیشرفت فعاليت هاي مربوطه، پیگیری می شود. زمانی که موضوع این پرونده حل شود، نتیجه ثبت شده و سابقه پرونده به صورت اتوماتیک به روز شده و به کارکنان اطلاع داده می شود. اگر این مواردي باقی بماند، کارکنان می توانند پرونده را دوباره باز كرده و جریان کار آن را در نقطه مورد نظر مورد بررسی قرار دهند.

خدمات مالی : تأمین اعتبار

ارتباطات کاغذی وارد شده از طریق مشتریان (درخواست وام، یادداشت های راهنما، دستورالعملهایی برای تغییر تخصیص پول بین بودجه ها و غیره) با استفاده از نرم افزار دریافت اطلاعاتي کنترل می شوند، که در محیط مدیریت فرآیند کسب و کار به صورت یکپارچه فعاليت مي كند. سپس سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار اسناد را برای بررسی اولیه به تیم مدیران مشتری منتقل می کند و به صورت اتوماتیک براي انجام اقدام لازم به واحدهای مناسب هدایت می شود. سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار در سیستم های دیگر (مثل مدیریت ارتباط با مشتری) به صورت یکپارچه مراحل مرتبط بر اساس نوع اسناد را آغاز مي کند. تمام وظایف و اقدامات درون واحدی به صورت اتوماتیک، در راستاي تکمیلِ کل جریان کار، مدیریت می شوند. یک منبع مركزي اسناد با قابلیت همکاری به تکمیل فرآیند و اطمینان از کنترل نسخه، سرعت می بخشد.

جهت استعلام قیمت و تعرفه های خرید نرم افزار تحت وب مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) تماس حاصل فرمایید بهترین کیفیت و خدمات حق شماست.


جهت دریافت نام کاربری ، لینک دمو و لایسنس نرم افزار تحت وب مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید


آذربایجان شرقی،تبریز،آذربایجان غربی،ارومیه،اردبیل،اصفهان،البرز،ایلام،بوشهر،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،کرج،شهرکرد،بیرجند،مشهد،بجنورد،خوزستان،اهواز،زنجان،سمنان،سیستان و بلوچستان،زاهدان،فارس،شیراز،قزوین،قم،کردستان،سنندج،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،یاسوج،گلستان،گرگان،گیلان،رشت،لرستان،خرم آباد،مازندران،ساری،مرکزی،اراک،هرمزگان،بندرعباس،همدان،یزد