021-26742637 | 021-26742681 | 021-26742612 | 044-32250687 | info@Tsinco.ir

تدبیر سیستم ایرانیان نوین



رایانش ابری





شرکت تدبیر سیستم ایرانیان نوین در محیط های رایانش ابری، بر اساس نیازهای کاربران(شرکت های کوچک و بزرگ تجاری، افراد حقیقی و ...) سرویس های متنوعی به آنان ارائه می نماید. سه نوع اصلی این سرویس ها عبارتند از:


Platform as a Service


Infrastructure as a Service


Software as a Service

این خدمات و سرویس ها بر بستر شبکه های ارتباطی پرسرعت و با استفاده از مرورگرهای وب (Browser) و بر پایه فن آوریهای مجازی سازی و بر حسب نیازکاربران ارائه می شود.

با توجه به اهمیت کلان داده ها، شرکت تدبیر سیستم ایرانیان نوین اقدام به پیاده سازی Hadoop As a Service به روی بستر امنPrivate Cloud خود نموده و این خدمت نیز از طریق سرویس رایانش ابری آماده بهره برداری می باشد.

شرکت تدبیر سیستم ایرانیان نوین با دارابودن مرکز داده و سامانه ی ابر پردازشی در بالاترین سطح افزونگی (Redundancy) و دسترسی، سازمان ها را قادر می سازد تا زیرساختی امن و مقرون به صرفه در قالب خدمات زیرساخت (Infrastructure as a Service) (laaS) و نرم افزار (Software as a Service) (SaaS) به مشتریان خود ارائه نماید




خدمات ابرپردازشی (Cloud)تدبیر سیستم ایرانیان نوین



زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS):

مدلی از ابر است که به سازمانتان اجازه می دهد تجهیزات و منابع پردازش مانند سرورها، حافظه ذخیره سازی، شبکه سازی و سرویس هایی مانند load balancing و content delivery networks را برون سپاری نمایید.


پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS):

مدل ابری است که برای توسعه دهندگان نرم افزاری ارائه شده استکه فرایند توسعه را با انتقال جنبه های مشخصی از مدیریت سیستم به تامین کننده سرویس تسهیل می نماید. PaaS به منظور توسعه برنامه های کاربردی تحت وب و موبایلی با استفاده از ابزارهای از پیش پیکره بندی شده ای که توسط تامین کننده نگهداری می شوند، مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارها شامل زبان های برنامه نویسی، پایگاه های داده و سرورهای اپلیکیشن می شوند.


نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS):

مدل ابری است که برنامه های کاربردی مورد نیاز سازمان ها را ارائه می دهد. این برنامه های کاربردی توسط هوپاد میزبانی و مدیریت می شوند. راهکارهای SaaS نسبت به استقرار تحت سرور دارا می باشند از آن جمله می توان به نیاز حداقلی سازمان به مدیریت و نگهداری، دسترسی در همه جا و در بسیاری از موارد حتی بهبود ارتباطات و تعاملات، اشاره کرد.