قیمت متفاوت بر حسب نیاز شما در مقیاس کوچک یا بزرگ و ساده نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب تیک با مهلت تست رایگان
برنامه نویسان خلاق ما با پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری تحت وب تیک به عنوان یکی از سیستم های حوزه اداری، امکان ثبت و گردش مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی را در ابعاد مختلف ارائه می دهند.
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب تیک ، می تواند به عنوان هسته اصلی سیستم ها در مقیاس کوچک یا بزرگ یا ساده در ارائه راهکارهای جامع و سیستم های یکپارچه به عنوان میز کار کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین برای سازمان و زیرمجموعههای آن امکان ثبت، گردش، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات و مستندات سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می نماید.
سیستم وب و موبایل اتوماسیون اداری مجموعه نرمافزاری تیک با نگاهی جامع به فرآیندهای اداری و ساختار بومی سازمانی طراحی شده و صرفا ابزار مکانیزاسیون این فرآیندها نیست. اتوماسیون اداری تیک با حذف کامل گردش کاغذی مکاتبات، طیف گستردهای از تعاملات سازمانی را پوشش میدهد و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای اداری در سازمان است.
این مجموعه نرمافزاری از ضریب نفوذ بالایی در سازمانها برخوردار است و کاربری آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی سازمان، تسری یافته است.
جهت استعلام قیمت و لایسنس محصول تماس حاصل فرمایید
آذربایجان شرقی،تبریز،آذربایجان غربی،ارومیه،اردبیل،اصفهان،البرز،ایلام،بوشهر،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،کرج،شهرکرد،بیرجند،مشهد،بجنورد،خوزستان،اهواز،زنجان،سمنان،سیستان و بلوچستان،زاهدان،فارس،شیراز،قزوین،قم،کردستان،سنندج،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،یاسوج،گلستان،گرگان،گیلان،رشت،لرستان،خرم آباد،مازندران،ساری،مرکزی،اراک،هرمزگان،بندرعباس،همدان،یزد
پورتال مکاتبات الکترونیک
پورتال مکاتبات الکترونیک پل ارتباطی سازمان با ارباب رجوع است. به عبارتی دریچهای از اتوماسیون اداری به خارج از مرزهای سازمان است که در کنار مکانیزه کردن فرایندهای داخلی، ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع را ساماندهی میکند. ارباب رجوع یا مشتری امکان اطلاع لحظهای از وضعیت درخواست خود در هر مکان را خواهد داشت.
پیوند الکترونیک سازمان با زیرمجموعهها و شرکای تجاری
پورتال مکاتبات الکترونیک با امکان در اختیار قرار دادن برخی از فرمهای سازمان به کاربران عضو سازمان امکان ارائه خدمات سازمان به نمایندگیها و شرکای تجاری را فراهم میکند. درخواستهای شرکای تجاری سازمان با این روش به طور مکانیزه وارد فرایندهای سازمان میشود و امکان پیگیری آنلاین را خواهد داشت.
گردش مکاتبات اداری
از جمله امکانات سیستم اتوماسیون اداری تحت وب تیک برای افزایش بهرهوری در سازمان، عملیات اتوماتیک است. با این امکان، کارهای روزانه شما به صورت خودکار انجام میشود و گردش کارها تسهیل میگردد.
به این ترتیب، شما میتوانید از زمان خود برای انجام فعالیتهای مهمتر در سازمان سود ببرید. در واقع عملیات خودکار، امکان انجام چند کار تکراری را تنها با زدن یک دکمه ممکن میسازد.
همچنین با تبادل الکترونیک مکاتبات، گامی اساسی در حرکت به سمت دولت الکترونیک برداشته شده است. ارسال و دریافت نامهها از طریق پست الکترونیک و بر اساس پروتکل ECE امکان تعامل الکترونیک با دیگر سازمانها را در سیستم اتوماسیون تحت وب ، فراهم کرده است. از دیگر امکانات این سیستم امکان اتصال به سیستم پیام دولت است.
اتوماسیون همراه
به کمک نسخهی موبایل اتوماسیون اداری تحت وب تیک میتوانید:
بینیاز از ورود به برنامه در لحظه از دریافت ارجاع جدید روی گوشی تلفن همراه خود مطلع شوید. جزئیات کارهای موجود در کارتابل را مشاهده کنید.
پرونده های کارتابل خود و افرادی که به شما تفویض اختیار را در محیطی آشنا و مشابه با نرم افزار تحت وب خود ببینید.
پرونده های کارتابل خود و افرادی که به شما تفویض اختیار را در محیطی آشنا و مشابه با نرم افزار تحت وب خود ببینید.
دسترسی به عملیات اتوماتیک ، جهت پیشبرد سریع کارها
کارتابل آفلاین
با توجه به حجم بالای کار، ضرورت سفرهای درون شهری و برون شهری مداوم و دغدغههای بسیار، برای مدیران فرصتی باقی نمیماند تا بتوانند تمامی کارها و نامههای خود را در زمان حضور در سازمان پاسخ دهند.
سرعت پایین خطوط ارتباطی اینترنت در برخی نقاط نیز این امکان را از مدیران میگیرد تا در منزل یا سفر بتوانند با سرعت مطلوب از سیستم اتوماسیون اداری استفاده کنند.
در نتیجه سیستم اتوماسیون اداری تحت وب به همراه زیرسیستم کارتابل Offline، این امکان را در اختیار مدیر میگذارد تا در منزل و یا هر نقطه دیگر بتواند کارهای باقیمانده خود را به انجام رسانده و با اولین برقراری ارتباط با سیستم اصلی آنها را به روز کند.
ارجاع بین سازمانی
ارجاع بین سازمانی در سیستمهای اتوماسیون اداری تحت وب تیک امکان ارتباط سریع و نفر به نفر را در سازمانها فراهم میکند تا برای برخی مکاتبات با افراد زیرمجموعه در سازمان نیازی به طی مراحل طولانی ارسال و دریافت مکاتبات نباشد.
ارجاع بین سازمانی امکانی جهت برقراری ارتباط بین نسخ مختلف نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب تیک است که بطور مستقیم ارجاع از کارتابل کاربر در یک سازمان به کارتابل کاربر در سازمان دیگر ارسال می شود.
این ویژگی برای سازمانهای مختلف و زیرمجموعههای آن کاربرد دارد که هر کدام به لحاظ حقوقی مستقل هستند.
مدیران هر سازمان می خواهند بدون نیاز به گردش نامه از طریق دبیرخانهها و ثبت مجدد نامهها مستقیما به یکدیگر ارجاع بزنند. از جمله مزایای استقرار این راهکار، راه اندازی آسان و سریع بدون نیاز به نصب ابزار یا سختافزار جدید است.
فرم ساز و گردش فرم
طراحی فرمها در فرمساز اتوماسیون اداری تحت وب تیک به راحتی انتخاب مولفهها و قرار دادن آن ها در صفحه طراحی فرم است.
جهت تعریف جریان کاری فرم نیز تنها کافیست به راحتی آن را با استفاده ابزار گردش کار اتوماسیون اداری به صورت ویژوال طراحی کرد.
تمامی این ویژگیها به صورت کاملا تحت وب و بدون نیاز به نصب نرم افزار سمت کلاینت در اختیار کاربر قرار میگیرد.
امضای دیجیتال
اخذ و ثبت تایید و یا امضا ی کاربران در گردش اسناد
رهگیری درخواست ها و فرآیندها باUSSD
دسترسی سریع و آسان مشتریان و مراجعین با سازمان بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی تلفن همراه
بایگانی پایگاه داده و مدیریت فایلها
بکاپ گیری ازاطلاعات فایلها در سنوات مختلف در پایگاه دادههای مختلف توسط زیرسیستم آرشیو پایگاه داده با انجام تنظیماتی ساده در بخش زیرساخت سیستم
کنسول گزارشات Qlik Bi
گزارشات Qlik Bi بر اساس شاخصهای استاندارد برای برآورد نتایج بکارگیری سیستم ها ، زیر ساخت ها،محصولات و خدمات سازمان
نسخه دو زبانه
پشتیبانی از دو زبان (فارسی و انگلیسی) ، تاریخ میلادی و شمسی بر روی تمامی فرمهای برنامه
امکان تعریف قالب نامه ، امضاء ، جستجوی گیرندگان ،انگلیسی و فارسی به صورت مجزا
سیستم طبقه بندی مکاتبات
در جهت حفظ اطلاعات، دسترسی به اسناد و مکاتبات سازمان به تفصیل با توجه به جایگاه سازمانی کاربران و سطح محرمانگی منتسب به هر سمت سازمانی قابل تعریف و بخش بندی میباشد. بهگونهای که تمام جزئیات تعیین محدودیتها و سطوح دسترسیها نیز برای راهبر سیستم قابل کنترل و پیگیری خواهد بود.
نسخه چند سازمانی
برقراری ارتباط سریع و آسان، ارجاع مکاتبات بین سازمانی در نرمافزار اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر،در قالب چند ساختاری برای مجموعههای دارای هولدینگ
مدیریت پست الکترونیک در اتوماسیون
یکپارچگی این سرویس با دیگر بخشهای این نرمافزار به کاربران این امکان را میدهد تا ایمیلهای شخصی و سازمانی را مدیریت و به راحتی تبدیل به نامه نموده و در بستر اتوماسیون اداری به جریان بیندازند
نسخه همراه BPMS
اپلیکیشن اندروید و IOS مدیریت فرایندهای کسب و کار
پروتکل ارتباطی ECE
در نرمافزار اتوماسیون اداری ،جهت تعامل بین سازمانی، افزایش دقت و سهولت در پیگیری نامهها، تسریع زمان تبادل مکاتبات اداری، از پروتکل تبادل الکترونیکی مکاتبات (Electronic Crospandence Exchange) استفاده می شود.
پروتکل ارتباطی PTP
برقراری ار تباط وتبادل مکاتبات و ارجاعات بین دو سازمانی که از اتوماسیون اداری استفاده مینمایند، توسط پروتکل ارتباطی PTP با کمترین هزینه و امن ترین راه، بطور مستقیم
وب سرویس اتصال به رصد
اتصال سامانههای اتوماسیون اداری موجود در هر نهاد دولتی از طریق وب سرویس و در بستر شبکه دولت به سامانه رصد تحت عنوان سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت