021-26742637 | 021-26742681 | 021-26742612 | 044-32250687 | info@Tsinco.ir

تدبیر سیستم ایرانیان نوین

سیستم اتوماسیون اداری تدبیر سیستم ایرانیان نوین




تدبیر سیستم ایرانیان نوین با پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری به عنوان یکی از سیستم های حوزه اداری، امکان ثبت و گردش مکاتبات درون سازمانی و برون سازمانی را در ابعاد مختلف ارائه می کند.

سیستم اتوماسیون اداری تدبیر سیستم ایرانیان نوین ، می تواند به عنوان هسته اصلی سیستم ها در ارائه راهکارهای جامع و سیستم های یکپارچه به عنوان میز کار کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین برای سازمان و زیرمجموعه‌های آن امکان ثبت، گردش، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات و مستندات سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می نماید.

سیستم وب و موبایل اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه با نگاهی جامع به فرآیندهای اداری و ساختار بومی سازمانی طراحی شده و صرفا ابزار مکانیزاسیون این فرآیندها نیست. اتوماسیون اداری دیدگاه با حذف کامل گردش کاغذی مکاتبات، طیف گسترده‌ای از تعاملات سازمانی را پوشش می‌‌دهد و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای اداری در سازمان است.

‌این مجموعه نرم‌افزاری از ضریب نفوذ بالایی در سازمان‌ها برخوردار است و کاربری آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی سازمان، تسری یافته است.

پورتال مکاتبات الکترونیک


پورتال مکاتبات الکترونیک پل ارتباطی سازمان با ارباب رجوع است. به عبارتی دریچه‌ای از اتوماسیون اداری به خارج از مرزهای سازمان است که در کنار مکانیزه کردن فرایندهای داخلی، ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوع را ساماندهی می‌کند. ارباب رجوع یا مشتری امکان اطلاع لحظه‌ای از وضعیت درخواست خود در هر مکان را خواهد داشت.

پیوند الکترونیک سازمان با زیرمجموعه‌ها و شرکای تجاری

پورتال مکاتبات الکترونیک با امکان در اختیار قرار دادن برخی از فرم‌های سازمان به کاربران عضو سازمان امکان ارائه خدمات سازمان به نمایندگی‌ها و شرکای تجاری را فراهم می‌کند. درخواست‌های شرکای تجاری سازمان با این روش به طور مکانیزه وارد فرایندهای سازمان می‌شود و امکان پیگیری آنلاین را خواهد داشت.


ارجاع بین سازمانی


ارجاع بین سازمانی در سیستم‌های اتوماسیون اداری تدبیر سیستم ایرانیان نوین امکان ارتباط سریع و نفر به نفر را در سازمان‌ها فراهم می‌کند تا برای برخی مکاتبات با افراد زیرمجموعه در سازمان نیازی به طی مراحل طولانی ارسال و دریافت مکاتبات نباشد.

ارجاع بین سازمانی امکانی جهت برقراری ارتباط بین نسخ مختلف نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب تدبیر سیستم ایرانیان نوین است که بطور مستقیم ارجاع از کارتابل کاربر در یک سازمان به کارتابل کاربر در سازمان دیگر ارسال می شود. این ویژگی برای سازمان‌های مختلف و زیرمجموعه‌های آن کاربرد دارد که هر کدام به لحاظ حقوقی مستقل هستند. مدیران هر سازمان می خواهند بدون نیاز به گردش نامه از طریق دبیرخانه‌ها و ثبت مجدد نامه‌ها مستقیما به یکدیگر ارجاع بزنند. از جمله مزایای استقرار این راهکار، راه اندازی آسان و سریع بدون نیاز به نصب ابزار یا سخت‌افزار جدید است.

گردش مکاتبات اداری


از جمله امکانات سیستم اتوماسیون اداری تحت وب تدبیر سیستم ایرانیان نوین برای افزایش بهره‌وری در سازمان، عملیات اتوماتیک است. با این امکان، کارهای روزانه شما به صورت خودکار انجام می‌شود و گردش کارها تسهیل می‌گردد. به این ترتیب، شما می‌توانید از زمان خود برای انجام فعالیت‌های مهم‌تر در سازمان سود ببرید. در واقع عملیات خودکار، امکان انجام چند کار تکراری را تنها با زدن یک دکمه ممکن می‌سازد.

همچنین با تبادل الکترونیک مکاتبات، گامی اساسی در حرکت به سمت دولت الکترونیک برداشته شده است. ارسال و دریافت نامه‌ها از طریق پست الکترونیک و بر اساس پروتکل ECE امکان تعامل الکترونیک با دیگر سازمان‌ها را در سیستم اتوماسیون تحت وب ، فراهم کرده است. از دیگر امکانات این سیستم امکان اتصال به سیستم پیام دولت است.

اتوماسیون همراه


به کمک نسخه‌ی موبایل اتوماسیون اداری تحت وب تدبیر سیستم ایرانیان نوین می‌توانید:

بی‌نیاز از ورود به برنامه در لحظه از دریافت ارجاع جدید روی گوشی تلفن همراه خود مطلع شوید.

جزئیات کارهای موجود در کارتابل را مشاهده کنید.

پرونده های کارتابل خود و افرادی که به شما تفویض اختیار را در محیطی آشنا و مشابه با نرم افزار تحت وب خود ببینید.

دسترسی به عملیات اتوماتیک ، جهت پیشبرد سریع کارها

کارتابل آفلاین


با توجه به حجم بالای کار، ضرورت سفرهای درون شهری و برون شهری مداوم و دغدغه‌های بسیار، برای مدیران فرصتی باقی نمی‌ماند تا بتوانند تمامی کارها و نامه‌های خود را در زمان حضور در سازمان پاسخ دهند. سرعت پایین خطوط ارتباطی اینترنت در برخی نقاط نیز این امکان را از مدیران می‌گیرد تا در منزل یا سفر بتوانند با سرعت مطلوب از سیستم اتوماسیون اداری استفاده کنند. در نتیجه سیستم اتوماسیون اداری تحت وب به همراه زیرسیستم کارتابل Offline، این امکان را در اختیار مدیر می‌گذارد تا در منزل و یا هر نقطه دیگر بتواند کارهای باقیمانده خود را به انجام رسانده و با اولین برقراری ارتباط با سیستم اصلی آنها را به روز کند.

فرم ساز و گردش فرم


طراحی فرم‌ها در فرم‌ساز اتوماسیون اداری تحت وب تدبیر سیستم ایرانیان نوین به راحتی انتخاب مولفه‌ها و قرار دادن آن ها در صفحه طراحی فرم است. جهت تعریف جریان کاری فرم نیز تنها کافیست به راحتی آن را با استفاده ابزار گردش کار اتوماسیون اداری به صورت ویژوال طراحی کرد. تمامی این ویژگی‌ها به صورت کاملا تحت وب و بدون نیاز به نصب نرم افزار سمت کلاینت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.